HPMC

فروش اچ پی ام سی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4]

HPMC

مشخصات عمومی

مشخصات اچ پی ام سی

نام کالا: HPMC

نام لاتین کالا: hydroxy propyl methylcellulose

انبار های دارای موجودی:مشهد_تهران

کشور سازنده کالا:چین         

واردکننده کالا:بازرگانی اکسین شیمی

شکل ظاهری کالا:پودر سفید رنگ

نوع بسته بندی:کیسه سه لایه  25 کیلویی

جهت مشاهده مشخصات اچ پی ام سی اینجا کلیک کنید

HPMC چیست

توضیحات اچ پی ام سی

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز(HPMC) یک پودری سفید رنگ با خاصیت غلظت دهندگی میباشد. و یکی از مشتقات مهم سلولز  است. هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (HPMC) به طور گسترده ای در ساخت و ساز، دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، رنگ، به عنوان قوام دهنده، امولسیفایر ، چسب استفاده میشود.

سلولز چیست؟

اچ پی ام سی چیست؟

تاریخچه اچ پی ام سی

کاربرد اچ پی ام سی

کاربرد HPMC

  1. صنایع چسب کاشی و  سرامیک
  2. صنعت چسب کاغذ دیواری
  3. صنعت رنگ و رزین
  4. صنعت ارایشی بهداشتی
  5. صنعت مواد شوینده
  6. صنعت ساخت سیمان

کاربرد های تجاری سلولز

استفاده‌ی اصلی سلولز در صنعت به تولید کاغذ بر می‌گردد و سلولز را با فرآیند کرافت از لیگنین جدا می‌سازند. از فیبرهای سلولزی در صنعت پارچه‌بافی نیز استفاده می‌شود. پنبه، کتان و سایر فیبرهای طبیعی را می‌توان به شکل مستقیم یا با پردازش به ریون تبدیل کرد. سلولز ریز‌بلورین و پودری به‌عنوان پرکننده دارو و افزاینده‌ی غذایی، امولسیفایر و تثبیت‌کننده به‌کار می‌برند. دانشمندان از سلولز در فرآیند صافش مایع و کروماتوگرافی لایه نازک استفاده می‌کنند. سلولز در مصالح ساختمانی و عایق الکترونیکی نیز کاربرد دارد. در مواد متداولی که در خانه‌ها استفاده می‌کنیم، نظیر فیلتر قهوه، اسکاج، چسب، قطره‌ی چشم، داروی ملین و پلاستیک نازک، نیز سلولز به‌کار رفته است. در حالی که سلولز گیاهان همواره سوختی مهم تلقی می‌شود، سلولز موجود در فضولات حیوانی را نیز می‌توان با پردازش به سوخت زیستی بوتانول تبدیل کرد.

توضیحات اچ پی ام سی

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (اچ پی ام سی) یا هایپروملوز به اترهای متیل سلولز محلول اشاره دارد. از HPMC به عنوان ماده ماتریس ضخیم کننده ، چسب استفاده میشود و ابن پودر با استفاده از آب به مایع تبدیل میشود. پلیمرهای HPMC برای ساخت سیستم های ماتریس آبدوست در رده های مختلف ویسکوزیته اعم از ۴۰۰۰-۱۰۰،۰۰۰ میلی لیتر مکعب در دسترس هستند. HPMC یک ماده ماتریس محبوب در سیستم های تحویل خوراکی کنترل شده است و ماتریس HPMC الگوی رهاسازی پایدار توسط دو مکانیسم ، یعنی انتشار و فرسایش لایه ژل را نشان می دهد. ویسکوزیته پلیمر در مسیر انتشار تأثیر می گذارد. HPMC می تواند به عنوان ماتریس برای کنترل رهاسازی داروهای آبگریز و آبگریز استفاده شود.

جهت مشاهده ادامه مطلب کاربرد اچ پی ام سی اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر HPMC در سیمان

فروش HPMC

خرید اچ پی ام سی

واردکننده HPMC

http://www.oxinchemistry.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *